Date tehnice
Date tehnice | Values |
---|---|
Capacitate cu-in | 1,66 |
Dotarea | round nozzle |
Capacitate cm3 | 27,2 |
Performanţă kW | 0,7 |
Performanţă Um | 0,9 |
Performanţă PS | 1 |
Greutate Pounds 1) | 11,5 |
Greutate kg 1) | 5,2 |
Nivel presiune acustică dB(A) 2) | 90 |
Nivel presiune acustică dB(A) 2) | 94 |
Nivel zgomot dB(A) | 104 |
Nivel putere acustică dB(A) | 105 |
Valoarea vibrațiilor, stânga m/s2 3) | 8,5 |
Valoarea vibrațiilor, dreapta m/s2 3) | 7,5 |
Debit de aer cf/min 4) | 418 |
Debit de aer m3/h 4) | 710 |
Debit maxim aer m3/h | 730 |
Debit maxim aer cf/min | 430 |
Volum sac colectare l | 45 |
Volum rezervor carburant oz | 18,3 |
Volum rezervor l | 0,54 |
Viteza la putere maximă Um | 8.300 |
1) Fără carburant, în operațiunea de vid
2) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2.5 dB (A)
3) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2m / s ²
4) În operațiunea de vid
Dotare de serie
Ochelari de protecţie:
Pentru siguranţa dumneavoastră servesc ochelarii de protecţie de serie. Ochelarii sunt bine ventilaţi şi dispun de o protecţie laterală lată. (similar imagine)
Centură de purtare
Chingile STIHL uşurează munca în special în timpul utilizării îndelungate. Acestea oferă o mare libertate de mişcare şi conferă siguranţă la utilizarea aparatului. Chinga STIHL potrivită pentru fiecare model face parte din dotarea de serie.
Comenzi monobloc
Elementele de comandă pentru comanda motorului sunt integrate în mâner. Mânerul ergonomic cu elementele de comandă este poziţionat deasupra centrului carcasei. Comandarea aparatelor se face simplu şi confortabil, deoarece mâna rămâne pe mâner. Aparatele pot fi purtate după dorinţă, pe dreapta sau pe stânga.
Pompă manuală de combustibil
Pompa de combustibil manuală transportă combustibil în carburator printr-o simplă apăsare a degetului mare. Astfel se reduce numărul de curse de demaraj după o pauză de funcţionare mai îndelungată a maşinii. Toate motouneltele pentru îngrijirea spaţiilor verzi şi toate suflantele dispun de o pompă de combustibil manuală.
Dotare ulterioară
STIHL ElastoStart
Ca urmare a presiunii de compresiune la pornirea motoarelor în doi timpi se generează forţe de şoc, ce solicită muşchii şi articulaţiile. ElastoStart reduce acest lucru în mod sesizabil. Un element de amortizare special aflat în mânerul de pornire se dilată în funcţie de forţa de tracţiune, determinând astfel un proces de pornire uniform, fără vârfuri de forţe de şoc.
Nu sunt recenzii inca